Skip navigation
Welcome, Guest! Please Login or Join

Loading...

You guys ever wonder what happened to some members of this site?

Dec 6, 2018 at 6:28:18 PM
kimbolemonslice (86)
avatar
(Aaron Kit) < Kraid Killer >
Posts: 2157 - Joined: 05/01/2010
Missouri
Profile
 I always leave this site for long periods of time and wind up coming back because its just so much fun to browse and is a great place to trade. I was going through some of my super old giveaways I use to do in the everything else section and it made me think, what happened to alot of these people!? here are some examples.


Enslaved - He was an awesome guy always on chat and always had some funny stuff to say until one day....

http://nintendoage.com/forum/mess...  

This was his last post, Was this enough to make him say fuck it and call it quits forever?



Tanooki- He would always post some long winded posts 25-30 times a day and although most of the time I didnt take the time to read all of it. Seemed like he would have over 100k posts in no time until one day...

http://nintendoage.com/forum/mess...

Was his opinion of the Final Fight series the last straw?


Mr.Nintendo- This man was a saint, He always had encouraging words for everyone and was so friendly. Until one day....

http://nintendoage.com/forum/mess...

Did this thread convince him to leave and never come back?!?




Who are some people you guys remember that just disappeared one day?




 

-------------------------


Dec 6, 2018 at 6:34:03 PM
MODERATOR
jonebone (545)
avatar
(Collector Extraordinaire) < Luigi >
Posts: 26245 - Joined: 11/20/2008
Maryland
Profile
Yeah we had a pretty good thread for this but its several years old now. Good to get some new updates if people have kept in touch outside of the forum.

http://nintendoage.com/forum/mess...

-------------------------
WTB CIB MINT Games: NES - SNES - N64 - Sega Genesis - Turbografx 16
Last Beat: Ittle Dew 2 (Switch)
Now Playing: N/A
My eBay 10% off on NintendoAge! 
https://www.ebay.com/sch/jonebone...=

Dec 6, 2018 at 6:37:31 PM
kimbolemonslice (86)
avatar
(Aaron Kit) < Kraid Killer >
Posts: 2157 - Joined: 05/01/2010
Missouri
Profile
Originally posted by: jonebone

Yeah we had a pretty good thread for this but its several years old now. Good to get some new updates if people have kept in touch outside of the forum.

http://nintendoage.com/forum/messageview.cfm?catid=7&thr...
dang sorry man i shouldve bumped that thread I never knew it existed I was taking one of my long breaks at the point haha.

 

-------------------------


Dec 6, 2018 at 6:45:56 PM
Trj22487 (25)
avatar
< Bowser >
Posts: 5529 - Joined: 07/13/2013
New Hampshire
Profile
Their plane was shot over the Sea of Japan. There were no survivors.

Dec 6, 2018 at 6:50:39 PM
MODERATOR
jonebone (545)
avatar
(Collector Extraordinaire) < Luigi >
Posts: 26245 - Joined: 11/20/2008
Maryland
Profile
Originally posted by: kimbolemonslice

Originally posted by: jonebone

Yeah we had a pretty good thread for this but its several years old now. Good to get some new updates if people have kept in touch outside of the forum.

http://nintendoage.com/forum/messageview.cfm?catid=7&threadi...
dang sorry man i shouldve bumped that thread I never knew it existed I was taking one of my long breaks at the point haha.

 





Haha, yeah I was going to say, this thread could have been about you until about a month or two ago. You disappeared a couple of years roughly?

-------------------------
WTB CIB MINT Games: NES - SNES - N64 - Sega Genesis - Turbografx 16
Last Beat: Ittle Dew 2 (Switch)
Now Playing: N/A
My eBay 10% off on NintendoAge! 
https://www.ebay.com/sch/jonebone...=

Dec 6, 2018 at 6:56:42 PM
kimbolemonslice (86)
avatar
(Aaron Kit) < Kraid Killer >
Posts: 2157 - Joined: 05/01/2010
Missouri
Profile
Originally posted by: jonebone
 
Originally posted by: kimbolemonslice
 
Originally posted by: jonebone

Yeah we had a pretty good thread for this but its several years old now. Good to get some new updates if people have kept in touch outside of the forum.

http://nintendoage.com/forum/messageview.cfm?catid=7&thr...
dang sorry man i shouldve bumped that thread I never knew it existed I was taking one of my long breaks at the point haha.

 



Haha, yeah I was going to say, this thread could have been about you until about a month or two ago. You disappeared a couple of years roughly?

Yeah pretty much lol i just come sliding in from time to time like Kramer.
 

-------------------------


Dec 6, 2018 at 6:57:30 PM
gunpei (8)
avatar
< Ridley Wrangler >
Posts: 2530 - Joined: 02/08/2015
Illinois
Profile
RIP Jerbilly

He ate too many hot dogs.

Dec 6, 2018 at 7:05:20 PM
MODERATOR
MrWunderful (286)
avatar
(Corey ) < Wiz's Mom >
Posts: 12474 - Joined: 12/21/2013
California
Profile
Tanooki lol

He got banned.

Dec 6, 2018 at 7:06:25 PM
kimbolemonslice (86)
avatar
(Aaron Kit) < Kraid Killer >
Posts: 2157 - Joined: 05/01/2010
Missouri
Profile
Originally posted by: MrWunderful

Tanooki lol

He got banned.

yeah I know i just never actually knew what happened lol. he was posting SOOO much at the time then just banned one day.
 

-------------------------


Dec 6, 2018 at 7:31:50 PM
JaxsBox (102)
avatar
(( NFR )) < Bowser >
Posts: 5034 - Joined: 09/19/2011
United States
Profile
Tanooki was ok in my book. Think he felt he got under a few mods skin and they had it out for him.

-------------------------
FS/FT/FO: Nintendo Handhelds, Demos/NFRs, Development Equipment, Prototypes, and more http://nintendoage.com/forum/messageview.cfm?catid=6&thr...
Always looking to buy Nintendo Not For Resale titles, Promo items, Development/Test Equipment, and Nintendo Platform Prototypes.

Dec 6, 2018 at 7:38:35 PM
kimbolemonslice (86)
avatar
(Aaron Kit) < Kraid Killer >
Posts: 2157 - Joined: 05/01/2010
Missouri
Profile
Originally posted by: JaxsBox

Tanooki was ok in my book. Think he felt he got under a few mods skin and they had it out for him.


Yes. Honestly i thought he was a nice guy and i played some games with him before over the internet but I never heard from him anymore after he was banned.

-------------------------


Dec 6, 2018 at 7:42:27 PM
psychobear85 (59)
avatar
< Lolo Lord >
Posts: 1550 - Joined: 10/02/2012
Nevada
Profile
Talking about members getting under your skin how to you foe people

-------------------------
My WTB LIST 
http://nintendoage.com/forum/messageview.cfm?catid=56&th...

Dec 6, 2018 at 7:45:19 PM
ADMINISTRATOR
B.A. (263)
avatar
(Brian P.) < Master Higgins >
Posts: 7538 - Joined: 03/04/2010
Minnesota
Profile
Originally posted by: JaxsBox

Tanooki was ok in my book. Think he felt he got under a few mods skin and they had it out for him.



Totally, that's how we roll!

Dec 6, 2018 at 8:08:55 PM
johnnyboy113 (347)
avatar
(John ) < King Solomon >
Posts: 3112 - Joined: 06/03/2008
New York
Profile
Mr Nintendo is doing good . I talk to him a lot through text . He's just been busy working all the time but does miss everyone here .

-------------------------
Pizza will be delivered to all in May! ;-)


Edited: 12/06/2018 at 08:09 PM by johnnyboy113

Dec 6, 2018 at 8:11:35 PM
SUBSCRIBER
Gloves (104)
avatar
(Douglas Glover) < Master Higgins >
Posts: 8461 - Joined: 01/21/2017
Ontario
Profile
I do not wonder these things.

-------------------------


Dec 6, 2018 at 8:13:00 PM
SUBSCRIBER
ALTQQ (77)
avatar
(Sean W) < King Solomon >
Posts: 3200 - Joined: 01/24/2010
British Columbia
Profile
Probably in jail

-------------------------
 

Dec 6, 2018 at 8:27:49 PM
chromableedstudios (14)
avatar
< Meka Chicken >
Posts: 545 - Joined: 01/22/2013
United States
Profile
Originally posted by: Trj22487

Their plane was shot over the Sea of Japan. There were no survivors.





/r/unexpectedmash

-------------------------
f770e9d0

Dec 6, 2018 at 9:32:02 PM
SUBSCRIBER
KlaklonxieShrools (69)
avatar
(TerryDennis ) < Wiz's Mom >
Posts: 11067 - Joined: 10/20/2014
Ontario
Profile
I'd say Jerbles but I know what happened to him so nope.

-------------------------
You f***in want one?

Dec 6, 2018 at 9:49:16 PM
ne$_pimp (56)
avatar
(OM ) < Master Higgins >
Posts: 9629 - Joined: 03/14/2011
Ontario
Profile
There used to be a big group of us Ontario folk.

Dec 6, 2018 at 10:07:37 PM
JaxsBox (102)
avatar
(( NFR )) < Bowser >
Posts: 5034 - Joined: 09/19/2011
United States
Profile
Originally posted by: B.A.
 
Originally posted by: JaxsBox

Tanooki was ok in my book. Think he felt he got under a few mods skin and they had it out for him.



Totally, that's how we roll!

LoL! Yeah he was a conspiracists to say it nicely. 
 

-------------------------
FS/FT/FO: Nintendo Handhelds, Demos/NFRs, Development Equipment, Prototypes, and more http://nintendoage.com/forum/messageview.cfm?catid=6&thr...
Always looking to buy Nintendo Not For Resale titles, Promo items, Development/Test Equipment, and Nintendo Platform Prototypes.

Dec 6, 2018 at 10:21:26 PM
D~Funk (77)
avatar
(David Qualls) < Master Higgins >
Posts: 7628 - Joined: 06/12/2012
Oregon
Profile
I miss Alex Electric and Loxx

-------------------------
"Thats what i am, i'm just a grumpy guy with a big nose."

Dec 6, 2018 at 11:02:41 PM
OptOut (7)
avatar
(Taiwan PAL Gamer ) < El Ripper >
Posts: 1366 - Joined: 02/03/2017
Taiwan
Profile
The bubble burst and they lost it all, couldn't live with themselves after that...

-------------------------
Still looking to PAY good money for N64 games, help your bro out, cool dudes!!!

http://nintendoage.com/forum/mess...

Dec 7, 2018 at 4:05:55 AM
SUBSCRIBER
MuNKeY (133)
avatar
< Master Higgins >
Posts: 8374 - Joined: 07/02/2011
Tennessee
Profile
Originally posted by: D~Funk

I miss Alex Electric and Loxx

And let us not forget FireyReign 

http://nintendoage.com/forum/mess...
 

-------------------------
Wisdom comes from experience. Experience is often a result of lack of wisdom.

 

Dec 7, 2018 at 10:57:49 AM
kimbolemonslice (86)
avatar
(Aaron Kit) < Kraid Killer >
Posts: 2157 - Joined: 05/01/2010
Missouri
Profile
Originally posted by: MuNKeY
 
Originally posted by: D~Funk

I miss Alex Electric and Loxx

And let us not forget FireyReign 

http://nintendoage.com/forum/messageview.cfm?catid=7&thr...
 

LMAO never saw this thread thats great!

man i keep looking through this guys posts, I wish he was still around hes like the Dale Gribble of nintendoage
 

-------------------------



Edited: 12/07/2018 at 11:34 AM by kimbolemonslice

Dec 7, 2018 at 11:08:13 AM
dra600n (293)
avatar
(Adym \m/) < Bonk >
Posts: 16473 - Joined: 09/16/2010
Connecticut
Profile
Whatever happened to hydro?

-------------------------
Proud owner of post #1800 in Inner Circle HQ thread